Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové koncepce vybrané realitní kanceláře
Volf, Pavel ; Salaj, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší marketing vybrané realitní kanceláře. Analyzuje její současnou situaci na specifickém trhu realit a za pomoci marketingových nástrojů navrhuje nové přístupy, pro zlepšení prodeje nemovitostí.
Návrh marketingové koncepce vybrané realitní kanceláře
Volf, Pavel ; Salaj, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší marketing vybrané realitní kanceláře. Analyzuje její současnou situaci na specifickém trhu realit a za pomoci marketingových nástrojů navrhuje nové přístupy, pro zlepšení prodeje nemovitostí.

Viz též: podobná jména autorů
64 Volf, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.