|
Jazyk a obraz v influencerských a televizních reklamách
Vojtová, Petra ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Saicová Římalová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje jazyku a obrazu nových forem reklam - influencerských reklam, které jsou porovnávány s televizními reklamami. Cílem je popsat specifika influencerských reklam, shrnout odlišnosti v porovnání s televizními reklamami. V teoretické části se zabýváme jazykem a stylem reklamní komunikace, prvky mluvené češtiny, sociálními sítěmi a multimodalitou. V praktické části analyzujeme jednotlivé roviny projevů televizních reklam a poté influencerských reklam. V rámci této analýzy práce rozebírá fonetiku a fonologii, lexikum, morfologii, syntax, subjekty a vzájemný kontakt, tematickou výstavbu a argumentaci a vztah mluveného slova a obrazu. V závěru shrnujeme shody a odlišnosti těchto dvou forem reklamy.
|