Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jazyk a obraz v influencerských a televizních reklamách
Vojtová, Petra ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Saicová Římalová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje jazyku a obrazu nových forem reklam - influencerských reklam, které jsou porovnávány s televizními reklamami. Cílem je popsat specifika influencerských reklam, shrnout odlišnosti v porovnání s televizními reklamami. V teoretické části se zabýváme jazykem a stylem reklamní komunikace, prvky mluvené češtiny, sociálními sítěmi a multimodalitou. V praktické části analyzujeme jednotlivé roviny projevů televizních reklam a poté influencerských reklam. V rámci této analýzy práce rozebírá fonetiku a fonologii, lexikum, morfologii, syntax, subjekty a vzájemný kontakt, tematickou výstavbu a argumentaci a vztah mluveného slova a obrazu. V závěru shrnujeme shody a odlišnosti těchto dvou forem reklamy.
Ceny a cenová politika v maloobchodě
VOJTOVÁ, Petra
Cílem této práce bylo určit způsoby cenotvorby, které obchodníci využívají a identifikovat faktory, které proces stanovení cen ovlivňují. Tyto faktory lze rozdělit na vnitřní a vnější. V druhé části práce byly analyzovány závislosti mezi spotřebitelskými cenami a cenami výrobců. Uvedené výsledky ukazují, že maloobchodníci ceny výrobců nepodceňují a při vlastní cenotvorbě jim přikládají velkou důležitost.

Viz též: podobná jména autorů
4 VOJTOVÁ, Pavla
3 VOJTOVÁ, Petra
4 Vojtová, Pavla
1 Vojtová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.