Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepce CSR a její využití v praxi vybraných francouzských společností
Vodstrčilová, Kateřina ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato práce představuje komplexní pohled na koncepci společenské odpovědnosti firem - corporate social responsibility (CSR) a její využití v praxi vybraných francouzských společností. První část práce se zabývá teoretickou podstatou koncepce CSR, pojmem společenské odpovědnosti firem, jeho vznikem a vývojem. Uvádí tři základní oblasti CSR a popisuje proces implementace CSR do firemní praxe. Druhá část se věnuje situaci CSR v Evropské unii a ve Francii. Třetí část se zaměřuje na společenskou odpovědnost v praxi francouzských kosmetických společností Yves Rocher a L'Oréal. Na závěr je zhodnoceno a porovnáno využití koncepce v praxi těchto firem.
Marketingová strategie vybrané firmy
Vodstrčilová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii firmy Český národní podnik, s.r.o. a navrhnout možná zlepšení. Teoretická část práce se zaměřuje na marketing, marketingový proces, marketingovou strategii a popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část představuje společnost Český národní podnik, s.r.o., zabývá se situační analýzou a marketingovou strategii společnosti, která obsahuje produktovou, cenovou, distribuční a komunikační strategii. Na konci je zhodnocení a návrhy na zlepšení marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.