Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing nekomerčního projektu: Ladronkafest
Niklová, Magdalena ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Vocel, Marek (oponent)
Tématem této bakalářské práce je Marketing nekomerční ho projektu Ladronkafest. Práce se soustředí na charakteristiku nekomerční sféry, rozdíly mezi komerčními a nekomerčními trhy, subjekty na nich operující a základní pojmy, problémy a překážky, se kterými se na poli nekomerční sféry marketéři setkávají. Cílem je prozkoumat marketingová východiska pro praktické využití nástrojů marketingové a komerční komunikace v neziskové sféře. V praktické části se pak soustředí na konkrétní nekomerční projekt Ladronkafest, festival volného času, sportovně-kulturní event, na kterém popisuje aplikaci marketingových nástrojů v praxi. Soustředí se na komunikační strategii tohoto projektu a hodnotí efektivitu zvolených nástrojů komunikace. Práce se dále věnuje prostoru, který projekt poskytuje neziskovým organizacím pro vlastní marketingovou prezentaci, problematice sponzorských vztahů a přináší hodnotná zjištění ohledně důsledků a přínosů plynoucích z dalších vztahů sponzorského typu, jakou jsou mediální či barterová partnerství.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vocel, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.