Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání integrované a do jednotlivých předmětů rozdělené výuky přírodních věd na vzdělávací úrovni ISCED 2 v České republice a v Norském království
Vožehová, Lucie ; Jedličková, Tereza (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá srovnáním integrované výuky přírodních věd v Norském království a do jednotlivých předmětů rozdělené výuky přírodních věd v České republice na vzdělávací úrovni ISCED 2. Práce shrnuje problematiku těchto rozdílných pojetí výuky přírodních věd, srovnává kurikulární dokumenty a přístup ke vzdělávání učitelů České republiky a Norského království ve vztahu k přírodovědnému vzdělávání. Hlavním cílem práce je zjistit dopad rozdílného pojetí výuky přírodních věd na schopnost učitele odpovídat žákům na otázky integrující poznatky z více přírodovědných oborů. Pro řešení definovaného cíle byla zvolena metoda kvalitativního dotazování prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami. Výzkumem bylo zjištěno, že odpovědi učitelů na otázky vyžadující propojení znalostí z několika přírodovědných oborů se v závislosti na uplatňovaném pojetí výuky přírodních věd v některých ohledech liší. V mnoha případech se však odpovědi lišily v závislosti na konkrétním učiteli. V rámci výzkumu byly zjištěny také osobní preference učitelů v oblasti výuky přírodních věd na vzdělávací úrovni ISCED 2. Vnímání kladů a záporů preferovaného pojetí se v souvislosti se současným pojetím výuky přírodních věd v některých ohledech liší. Ucelený, výzkumem podložený text, může sloužit jako podklad k...

Viz též: podobná jména autorů
1 Vožehová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.