Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Vošmerová, Lucie
Vošmerová, L. Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2020. Bakalářská práce je zaměřena na začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Pro něj je vytvořen návrh marketingové a obchodní strategie. Návrh vychází ze situační analýzy, která zahrnuje analýzu tržního prostředí a primárních a sekundárních dat. Součástí bakalářské práce je i dotazník. Na základě segmentace, targetingu, positioningu a zjištěných informací je navržena marketingová a obchodní strategie pomocí marketingového mixu. Cílem návrhu je, aby se startup dostal do povědomí lidí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.