Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza procesu náboru zaměstnanců ve vybrané firmě a návrh a implementace zlepšení
Vošický, Jan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Schejbal, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice náboru zaměstnanců a informačním technologiím, které tento proces podporují. Cílem práce bylo zefektivnit náborový proces v konkrétní společnosti. Teoretická část se věnuje vymezení pojmů a pohledů na proces náboru zaměstnanců, dále pak informačním technologiím, které podporují oblast Human Resources a v neposlední řadě novinkami v oblasti webových stránek. V rámci praktické části došlo k analýze aktuálního stavu náborového procesu a kariérních stránek, jakožto nejsilnějšího zdroje uchazečů, v konkrétní společnosti. Následně byla identifikována jejich slabá místa. Na základě této analýzy byla implementována opatření v podobě nové e-recruitment aplikace a nových kariérních stránek společnosti, která tato slabá místa eliminovala. V poslední části práce byl na základě reálných měření vyhodnocen přínos realizovaných změn.
Informatické vzdělávání na středních školách s ohledem na potřeby vysokých škol
Vošický, Jan ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá informatickým vzděláváním v České republice, a to zejména na středních školách, které nejsou zaměřené na informatické vzdělávání. Jedním z cílů je analýza informatického vzdělávání na středních školách. To úzce souvisí s návrhem legislativních dokumentů vydaných Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy České republiky (např. Národní program vzdělávání, Rámcové vzdělávací programy, aj.), kterými se bude práce zabývat taktéž. Dalším cílem je shrnutí požadavků vysokých škol na studenty v oblasti informatiky, což představuje určitý rámec znalostí, které by student měl ovládat, aby se bezproblémově zapojil do vysokoškolského studia. Hlavním cílem práce je analýza a porovnání úrovně výuky informatiky na středních školách s informatickými požadavky vysokých škol, se kterými se každý nastávající student vysoké školy setká. Rád bych poukázal na jejich asymetrii a nesoulad. Vlastní analýza a následné porovnání se opírá o reálná data získaná z dotazníkového šetření. Ve většině škol došlo i k osobním návštěvám. Výsledky analýzy a porovnání by měly vést k zamítnutí/přijmutí hypotézy, že informatické vzdělávání na středních školách nedosahuje potřebné úrovně pro bezproblémový přechod na vysokoškolský systém, a dále k vyvození doporučení a návrhů pro zlepšení situace v oblasti výuky informatiky na středních školách. Jelikož se práce zabývá školstvím, dojde také k zmapování tzv. Informatického prostředí, ve kterém se odehrává většina činností spojená se studiem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.