Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podmínky a programy mateřských škol jako určující faktor pro psychomotorický rozvoj dítěte a jeho zdatnost
Vitáková, Martina ; Dvořáková, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Stěžejním tématem této diplomové práce je pohyb a pohybové činnosti u předškolních dětí. V této práci bylo zjišťováno, zda různé programy mateřských škol: "Začít spolu", " Zdravá mateřská škola" a běžná mateřská škola respektují požadavky RVP PV a potřeb dětí z hlediska pohybových aktivit. Použity byly metody analýzy dokumentů, pozorování, dotazování a testování standardizovanou baterií psychomotorických testů (MOT 4-6.) Výsledky potvrdily přiměřenou péči o pohybové aktivity dětí v režimu dne. Klíčová slova Pohyb, pohybová aktivita, zdraví, psychomotorika předškolních dětí, alternativní výchova, předškolní vzdělávání, RVP PV, potřeby dětí, osobnostně orientovaná výchova, Vzdělávací program Začít spolu, Vzdělávací program Zdravá mateřská škola.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.