Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity Židovského města v Praze
Vintrová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šnajdrová, Dita (oponent)
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první (teoretické) části se zabývám teoretickými východisky pro navazující praktickou část, tedy marketingem služeb, marketingovým a komunikačním mixem. V praktické části pak toto aplikuji na konkrétním příkladu Židovského města v Praze, které je tvořeno dvěma organizacemi -- Židovskou obcí v Praze a Židovským muzeem v Praze. Cílem této práce je přehledně popsat současné marketingové aktivity Židovského města v Praze a zhodnotit jejich kvalitu a účinnost. Na základě těchto poznatků a výsledků provedeného marketingového výzkumu jsou stanovena doporučení nových marketingových aktivit do budoucna.
Zhodnocení působení aktérů napomáhajících integraci cizinců v jihočeském kraji
VINTROVÁ, Michaela
Cílem této práce je zhodnotit činnost organizací zabývajících se integrací cizinců do společnosti v České republice, konkrétně v Jihočeském kraji, který je zastoupen především městem České Budějovice. V tomto městě se nachází mnoho takovýchto organizací a výběrem dvou z nich se zabývá praktická část, jejíž hlavním úkolem je přinést informace o jejich působení a pokusit se toto působení zhodnotit. Kromě této praktické části je zde i teoretická část, která se zaměřuje na problematiku migrace a integrace obecně. Nalezneme zde teoretické pojmy a jejich vysvětlení, vývoj integrace v České republice i aktuální informace o této problematice. Pozornost je také věnována postoji občanů k tomuto společenskému jevu a jejich názorům na přítomnost cizinců. Přistěhovalectví by nemělo znamenat hrozbu a lidé by se přísun cizinců měli snažit tolerovat a hodnotit jako prospěch pro stát jako celek, ať už v ekonomické oblasti nebo i společenské. Existují tři alternativní strategie zabývající se přistěhovalectvím a jednou z nich je strategie přijetí, která považuje přistěhovalectví za výzvu, kterou je třeba obrátit ve prospěch společnosti. Tato výzva není hrozbou.
Aplikace marketingu v neziskové organizaci - Nadační fond obětem holocaustu
Vintrová, Michaela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Borges, Michal (oponent)
Tato práce pojednává o marketingu obecně a konkrétně o marketingu neziskových organizací v České republice. V teoretické části se zabývám marketingem služeb, které neziskové organizace poskytují, a následně i stručným popisem různých typů těchto organizací. V části praktické pak definuji marketing na konkrétní neziskové organizaci Nadační fond obětem holocaustu. Cílem této práce je popsat marketing této organizace, zhodnotit jeho současnou strategii a na základě vlastních průzkumů ohodnotit jeho stávající úspěšnost. Dalším cílem je doporučení vhodných inovací a novinek, které by mohly být zavedeny i do běžné denní praxe organizace.

Viz též: podobná jména autorů
3 VINTROVÁ, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.