Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Participativní výzkum motivace ke čtení u žáků 3. ročníku ZŠ
Vincencová, Kateřina ; Kuzmičová, Anežka (vedoucí práce) ; Šormová, Kateřina (oponent)
1 Participativní výzkum motivace ke čtení u žáků třetího ročníku základní školy Bakalářská práce Kateřina Vincencová Abstrakt (česky): Bakalářská práce se zaměřovala na otázku, co žáci třetího ročníku základní školy nejraději čtou a co je motivuje ke čtení. Základem empirické části práce byl participativní kvalitativní výzkum v podobě krátkých rozhovorů s dětmi (N = 28). Ve výzkumu byly děti využity jako respondenti i výzkumníci, volně podle metodologie McGeown et al. (2020). Vybraní dětští výzkumníci měli pravomoc vybrat k hlavní tazatelské otázce tři další otázky z předem připraveného souboru. Cílem práce bylo hlouběji proniknout do problematiky výběru četby, zájmu o čtení a vnímání jeho přínosu osmiletými a devítiletými žáky. Práce může přispět pedagogické praxi budoucích i stávajících učitelů prvního stupně základní školy, zároveň slouží jako metodologická sonda do možností participativního výzkumu na nižším prvním stupni základních škol v českém prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.