Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv podvozku na tahové vlastnosti traktorů
Vimr, Lukáš
Cílem diplomové práce bylo vypracování přehledu v konstrukcích, používaných u traktorů, se zaměřením na jejich podvozky a druhy náprav. Dále charakterizovat metodiku při měření tahových vlastností na betonovém povrchu, provádějící státní zkušebnou v Nebrasce. Poté vytvořit metodiku terénního měření tahových vlastností. Dále byla tabulkově a graficky zpracována získaná data ze státní zkušebny, která se týkala kolového a pásového traktoru značky Challenger, kde byla řešena problematika tahových vlastností. K terénnímu měření na strništi byly vybrány dva traktory značky John Deere 8320R v případě kolového a 8320RT v případě pásového. Měření bylo zaměřeno na rozdíly tahových vlastností v závislosti na druhu podvozku traktorů. Z analýzy naměřených hodnot vyplývá, že pásový traktor disponuje vyššími hodnotami tahových vlastností v případě měření jak na betonovém povrchu, tak na strništi. Rozdíl je způsoben rozdílnou styčnou plochou podvozkové jednotky. Na měkkém, strnišťovém povrchu jsou rozdíly tahových vlastností znatelnější z důvodu deformace podložky. Je prokázáno, že lze s pásovým traktorem dosáhnout vyšší efektivnosti práce a tím nižší spotřeby paliva z důvodu lepšího přenosu výkonu motoru.
Analýza technických parametrů vznětových spalovacích motorů
Vimr, Lukáš
Bakalářská práce na téma "Analýza technických parametrů vznětových spalovacích motorů" se zabývá problematikou s moderními vznětovými motory. Práce se dělí na čtyři hlavní části, z nichž první poukazuje na přehled moderních systémů, které se používají v dnešních spalovacích motorech. Druhou částí jsou tabulkově zpracované parametry motorů traktorů. Ve třetí části je provedena regresní analýza vybraných technických parametrů spalovacích motorů. Poslední část je zaměřena na celkové zhodnocení problematiky a závěr.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.