Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr – cateringové služby
Stržinek, Daniel ; Vilímová, Monika (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro založení nového podniku v oblasti gastronomických služeb na bázi cateringu. Teoretická část se zabývá strukturou podnikatelského plánu, potřebnými analýzami, zdroji financování a možnostmi právní formy podniku. Praktická část je založena na poznatcích z odborné literatury a zkušenostech z oboru. Závěr je tvořen uceleným výběrem jedné nejvhodnější varianty, která je sestavena na základě širokých možností v jednotlivých kapitolách.
Návrh komunikačního mixu podniku
Černá, Simona ; Vilímová, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu vybraného podnikatelského subjektu. V první části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu a marketingový výzkum z teoretického hlediska. V následující analytické části je popsána činnost zvoleného subjektu, současný komunikační a marketingový mix. Tato část také obsahuje analýzu oborového a obecného okolí, SWOT analýzu a marketingový průzkum. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v podniku a rostoucím tržbám.
Podnikatelský záměr – cateringové služby
Stržinek, Daniel ; Vilímová, Monika (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro založení nového podniku v oblasti gastronomických služeb na bázi cateringu. Teoretická část se zabývá strukturou podnikatelského plánu, potřebnými analýzami, zdroji financování a možnostmi právní formy podniku. Praktická část je založena na poznatcích z odborné literatury a zkušenostech z oboru. Závěr je tvořen uceleným výběrem jedné nejvhodnější varianty, která je sestavena na základě širokých možností v jednotlivých kapitolách.
Návrh komunikačního mixu podniku
Černá, Simona ; Vilímová, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu vybraného podnikatelského subjektu. V první části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu a marketingový výzkum z teoretického hlediska. V následující analytické části je popsána činnost zvoleného subjektu, současný komunikační a marketingový mix. Tato část také obsahuje analýzu oborového a obecného okolí, SWOT analýzu a marketingový průzkum. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v podniku a rostoucím tržbám.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vilímová, Martina
2 Vilímová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.