Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek
Vidourková, Aneta ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek. Teoretická část obecně charakterizuje pojem marketingová komunikace a následně související komunikační mix. V praktické části je charakterizována kavárna Koblížek. Je zde provedena analýza konkurence a dodavatelů kavárny. Poté jsou pro kavárnu Koblížek zpracovány jednotlivé části komunikačního mixu. V závěru práce jsou z poznatků teoretické části shrnuta doporučení marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.