| |
|
Marketingový plán pro internetový obchod Fishbis
Slanina, David ; Velinský, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a tvorbu marketingového plánu pro daný podnik a je rozdělena na tři části. První část je teoretická a je potřebná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se zabývá analýzou daného podniku a využívá poznatků z teoretické části. Je zde také analyzováno současné postavení podniku na trhu a jeho marketingová strategie. Poslední část se zabývá vlastním návrhem řešení.
|
|
Marketingový plán pro internetový obchod Fishbis
Slanina, David ; Velinský, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a tvorbu marketingového plánu pro daný podnik a je rozdělena na tři části. První část je teoretická a je potřebná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se zabývá analýzou daného podniku a využívá poznatků z teoretické části. Je zde také analyzováno současné postavení podniku na trhu a jeho marketingová strategie. Poslední část se zabývá vlastním návrhem řešení.
|
| |