Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu
Velichová, Irena ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; ČUŘÍKOVÁ, Tamara (oponent)
Diplomová práce s názvem "Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu" vznikla primárně jako dílo mapující proces začlenění Státní opery do svazku s Národním divadlem s důrazem na marketingový potenciál tohoto procesu. Vývoj koexistence Národního divadla a Státní opery uvádí téma transformace do historických souvislostí a nabízí pohled na různé provozní modely a spolupráci obou institucí. Těžiště práce spočívá v reflexi současného stavu marketingu Národního divadla a vysvětlení smyslu a potřeb marketingu v umění s důležitým akcentem na potenciál brand marketingu. V praktické části představuji vlastní ideovou brand kampaň pro soubor Opery Národního divadla a Státní opery. Věřím, že práce "Transformace Národního divadla a Státní opery z marketingového pohledu" bude přínosná všem budoucím čtenářům, kteří by díky ní měli pochopit celou transformaci nejen jako organizačně a historicky komplikovaný proces, ale předně jako příležitost a šanci pro Národní divadlo, jak redefinovat poslání a cíle své marketingové strategie.  
Literární festivaly
Velichová, Irena ; Ježek, Vlastimil (vedoucí práce) ; Zborník, František (oponent)
Tato práce se věnuje mapování současné situace literárních festivalů v České republice a naplnění definice slovního spojení literární festival. Cílem je popsat vybrané literární festivaly z produkčního pohledu a pokusit se najít vzájemné společné znaky. U každého festivalu popisuji jeho vznik, cílovou skupinu, způsob propagace, financování a současný stav. Zároveň se věnuji i situaci knižních veletrhů, které svůj doprovodný program prezentují jako literární festival. Dále se zabývám problematikou financování literárních akcí v České republice s důrazem na roli Ministerstva kultury České republiky. Práce Literární festivaly by měla čtenářům napomoci pochopit způsob realizace literárních festivalů a jejich specifika. Posloužit může i jako návod na přípravu vlastního festivalu, kde se potenciální organizátor může seznámit s různými přístupy k produkci samotného festivalu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.