|
Marketing a marketingová komunikace nestátních a neziskových organizací, které se zabývají vzděláváním v rozvojových zemích.
Vejsadová, Nina ; Rivola, Pavel (vedoucí práce) ; Čapková, Šárka (oponent)
7 Abstrakt Diplomová práce zpracovává téma marketingu a marketingové komunikace nestátních neziskových organizací, které se zabývají vzděláváním v rozvojových zemích. Teoretická část práce vymezuje pojem nestátní nezisková organizace, představuje konkrétní organiza- ce zabývající se danou problematikou a popisuje marketingové prostředí, marketingový mix a nástroje marketingové komunikace nestátních neziskových organizací. Praktická část práce popisuje kvantitativní výzkum, který proběhl mezi českou veřejností, mezi nestátní- mi neziskovými organizacemi, které se vzděláváním v rozvojových zemích zabývají a me- zi firmami, které činnost těchto organizací podporují. Popisuje také analýzu ostatních zdro- jů. Závěr práce je věnován návrhům na zlepšení marketingové komunikace neziskových organizací na základě výsledků, které přinesl výzkum popsaný v praktické části práce. Klíčová slova: nestátní nezisková organizace, rozvojová země, vzdělávání, marketing, marketingový mix, marketingová komunikace.
|