Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vejmola, Filip
Hlavním úkolem této práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybranou společnost. V práci se postupuje systematicky. Nejprve je v literární rešerši uve-dena teorie, která je nezbytná pro pochopení problematiky a osvojení si postupů, principů a metodik pro navrhnutí marketingové strategie. Druhou část tvoří vlastní práce, kdy se poznatky získané v literární rešerši, využijí pro navržení marketingové strategie pro společnost Flairhound. Je využito různých metod pro analýzu marketingového prostředí a určení si cílového seg-mentu. Následně jsou za pomoci SWOT analýzy navrhnuty jednotlivé strategie z ní vyplývající a zformulována komplexní marketingová strategie, která pomůže spo-lečnosti uspět v podnikání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.