Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba strategie společnosti Mary Kay (Czech Republic) s.r.o.
Vehovská, Martina ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Bučová, Eva (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám celkovým procesem tvorby strategie a její důležitostí pro podnik. V teoretické části jsem se snažila zdůraznit hlavní smysl jednotlivých analýz a uvést jejich silné a slabé stránky. V praktické části jsem pak zpracovala a zhodnotila proces tvorby strategie společnosti Mary Kay. Nepokoušela jsem se však o vytvoření nové koncepce strategie, ale snažila jsem se zjistit, proč právě tato strategie, která se již tolik let nemění, stojí za nebývalým úspěchem společnosti.
Strategické umístění švýcarských firem na trhu v České republice - jaký význam má pro ně "Swissness"
Vehovská, Martina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Kopalova, Helena (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám velmi aktuálním pojmem Swissness. Jako celek je Swissness celosvětově jednou z mála úspěšných národních značek. Zaměřila jsem se na Swissness v České republice a především na to, jak Swissness chápou a využívají švýcarské firmy na našem trhu. Dalším významnou část práce tvoří pojem Positionierung. Ukazuje nám možnosti, které existují pro umístění firem na trhu. Swissness-Positionierung nám potom nabízí 4 možnosti umístění na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.