Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR
Vavroušková, Aneta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Polcar, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce na téma Marketing vybraných výrobců psích granulí a jeho vliv na nákupní chování majitelů psů v ČR porovnává marketingovou taktiku a zákazníky dvou oblíbených značek psích granulí na českém trhu. Značky jsou srovnány podle jednotlivých nástrojů marketingového mixu a zákazníci podle výsledků dotazníkového šetření. Práce potvrzuje, že českého zákazníka psích granulí velmi ovlivňuje marketingová komunikace výrobců, ale i samotné jádro produktu je pro něj velmi důležité. U vybraných produktů je nejzásadnější rozdíl v nástrojích product a promotion.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.