Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship
Vargová, Simona ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring Cíle: Cílem diplomové práce je zhodnocení vývoje marketingu od založení marketingové agentury Česká olympijská as, spokojenosti partnerů s protinabídkou a formulace doporučení pro jeho zdokonalení. Metody: V práci jsme použili smíšený výzkum, který jsme učinili pomocí analýzy textů a dokumentů, dotazníku a SWOT analýzy. Dokumenty nám přinášejí přehled o Českém olympijském výboru a jeho marketingové činnosti. Dotazník posloužil na vyjádření partnery ke spolupráci s ČOV. SWOT analýza nám poskytla zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňujících ČOV. Výsledky: Zjistili jsme, že marketing se každým olympijským cyklem zlepšoval a snažil se přinášet nové zdroje financí a vytvářet různé kampaně ke zvýšení povědomí o partnerech. Partneři v dotazníku vyjádřili 100% spokojenost s protinabídkou ČOV. . Klíčová slova: marketing, olympijský marketing, sponzoring, Český olympijský výbor
Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship
Vargová, Simona ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring Cíle: Cílem diplomové práce je zhodnocení vývoje marketingu od založení marketingové agentury Česká olympijská as, spokojenosti partnerů s protinabídkou a formulace doporučení pro jeho zdokonalení. Metody: V práci jsme použili smíšený výzkum, který jsme učinili pomocí analýzy textů a dokumentů, dotazníku a SWOT analýzy. Dokumenty nám přinášejí přehled o Českém olympijském výboru a jeho marketingové činnosti. Dotazník posloužil na vyjádření partnery ke spolupráci s ČOV. SWOT analýza nám poskytla zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňujících ČOV. Výsledky: Zjistili jsme, že marketing se každým olympijským cyklem zlepšoval a snažil se přinášet nové zdroje financí a vytvářet různé kampaně ke zvýšení povědomí o partnerech. Partneři v dotazníku vyjádřili 100% spokojenost s protinabídkou ČOV. . Klíčová slova: marketing, olympijský marketing, sponzoring, Český olympijský výbor

Viz též: podobná jména autorů
1 Vargová, Silvia
1 Vargová, Slavomíra
3 Vargová, Soňa
1 Vargová, Štěpánka
1 Vargová, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.