Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The impact of technology in the classroom on academic performance
Vantuchová, Kristína ; Votápková, Jana (vedoucí práce) ; Secchini, Valeria (oponent)
Technologie hrají v našem životě důležitou roli a nemůžeme je ignorovat ani ve vzdělávacím procesu. Vybavení jednotlivých škol se často liší, což komplikuje otázku spravedlnosti. Tato bakalářská práce se snaží prozk- oumat dopad dotací na technologie ve školství na Slovensku po roce 2015. Pro ekonometrickou analýzu využíváme veřejně dostupná data poskytovaná TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) z roku 2019. TIMSS 2019 bylo zadáno žákům čtvrtých tříd v 64 zemích a zjišťovalo jejich výsledky v matematice a přírodních vědách a shromažďovalo kon- textové dotazníky vyplněné žáky, jejich rodiči, učiteli a řediteli škol. Ne- jprve jsme použili metodu rozdílu v rozdílech k odhadu dopadu politiky na výsledky učení. Českou republiku používáme jako kontrolní skupinu pro odhad vlivu dotací na Slovensku. Podle výsledků tohoto modelu způsobily dotace mírné zvýšení dosaženého skóre. Poté použijeme metodu obyčejných nejmenších čtverců (OLS) k posouzení dopadu více proměnných souvisejících s technologií. Výsledky se u různých proměnných liší. Klíčová slova: vzdělání, metoda rozdílů v rozdílech, TIMSS, technologie, dotace, Slovenská republika, Česká republika E-mail...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.