Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití dřeva jako materiálu v módním průmyslu
Vačevová, Kristýna
Obsahem této bakalářské práce je návrh a realizace kazety na ukládání šperků z netradičních materiálů, která je doplněna o originální kolekci náhrdelníku a náušnic za použití stejných materiálů. Teoretická část mapuje historický vývoj šperkovnic, kdy se z truhly jako kusu nábytku postupně stala menší nábytková skříňka pro ukládání šperků a cenin. Rovněž je zde popsána historie tvorby šperků se zaměřením na netradiční materiály použité při jejich výrobě. Samostatnou část tvoří současné trendy využívání přírodních materiálů, zejména dřeva, při výrobě módních doplňků včetně rešerše významných výrobců. Náplní praktické části je postup výroby šperkovnice a sady šperků od prvotních skic, přes výrobu forem a prototypů. Součástí je srovnání různých druhů betonových směsí a materiálů použitých při tvorbě forem. Finalizace zahrnuje 3D vizualizace, návrh propagačního posteru, loga kolekce, fotografie kazety na šperky a zhotovených šperků.
Návrh sedacího prvku do interiéru
Vačevová, Kristýna
Obsahem této diplomové práce je důsledně a komplexněji přepracovat již existující prototyp odpočivného prvku vytvořený v rámci předmětu Ateliér designu nábytku II navazujícího studia. Výstupem bude tedy nová realizace přepracovaného prototypu. Celá práce je rozdělena do dvou navzájem propojených částí, a to části teoretické a praktické. Teoretická část mapuje problematiku sezení, a to jak po stránce historické, ergonomické tak i po stránce použitých materiálů a technologií. Rovněž je zde zahrnuta rešerše, která funguje jako inspirační zdroj pro výchozí tvorbu. Praktická část zahrnuje prvotní skici, 3D vizualizace, reálné fotografie z výroby, stručnou technickou dokumentaci a rovněž popis výroby prvního i druhého prototypu. Následují možná variantní řešení odpočivného křesla. Práce je zakončena kapitolou marketing, která popisuje především možnosti dalšího variabilního zpracování výrobku, přístup ke stanovení ceny výrobku na trhu s odpočivným nábytkem, uvedení výrobku na trh, jeho distribuci a marketingovou komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.