Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Etická dilemata sociálního pracovníka při práci s osobami trpícími Alzheimerovou chorobou
VRŠECKÁ, Barbora
Diplomová práce je zaměřena na etická dilemata sociálního pracovníka při práci s osobami trpícími Alzheimerovou chorobou. Cílem této práce je popsat etická dilemata, se kterými se setkává sociální pracovník při práci s lidmi trpícími Alzheimerovou chorobou, a následně poukázat, jakým způsobem může být zvolená etická teorie nápomocná při řešení dilematické situace. První až čtvrtá kapitola je pojata informativní formou. Tyto kapitoly se opírají především o odbornou literaturu. V první kapitole charakterizuji cílovou skupinu mé diplomové práce. Druhá kapitola se zaměřuje na domov se zvláštním režimem, který je určen pro osoby s Alzheimerovou chorobou či jiným typem demence. Třetí kapitola se věnuje sociálnímu pracovníkovi, na kterou navazuje čtvrtá kapitola jednání se zájemcem o pobytovou sociální službu v domově se zvláštním režimem. V páté kapitole je popsáno osm dilematických situací, které jsem osobně prožívala na pozici sociálního pracovníka. Šestá kapitola diplomové práce se věnuje rozboru mnou vybranému etickému dilematu z hlediska etické teorie utilitarismu.
Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte
VRŠECKÁ, Barbora
Tématem bakalářské práce je Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Cílem této práce je přiblížit laické veřejnosti problematiku syndromu CAN a zjistit postoje a názory veřejnosti na toto téma. V teoretické části bakalářské práce jsou uvedeny charakteristické znaky syndromu CAN, například jaké jsou formy týrání, zneužívání a zanedbávání, příčiny a důsledky násilí na dětech, charakteristika oběti a pachatele, prevence a léčba syndromu CAN. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu na základě zodpovězených otázek z dotazníku, který bude předložen respondentům ve městě Příbram.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.