Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti
VONDRÁKOVÁ, Markéta
Předložená diplomová práce kombinuje v dostatečné míře dostupné informační zdroje z oblasti všeobecného řízení značky s aktuálními výzvami, před kterými stojí Brand Management v oblasti energetiky na dynamicky se rozvíjejícím českém trhu s výraznými znaky globalizace. Vzniká tak mozaika sekundárních informačních zdrojů, praktických zkušeností a vyvozených závěrů, které mají svou relevanci primárně pro zlepšení značky E.ON, ale jsou svým zaměřením podstatné pro celý energetický sektor a v oblasti migrace značek překračují odvětvové hranice.

Viz též: podobná jména autorů
2 VONDRÁKOVÁ, Michaela
2 Vondráková, Michaela
1 Vondráková, Michaela Bc.
2 Vondráková, Michala
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.