Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role pedagoga v problematice CAN
VOLKOVÁ, Andrea
Cílem této diplomové práce bylo zmonitorovat informovanost pedagogické obce o problematice syndromu CAN a schopnost a ochotu pedagogů, takovou situaci řešit. Teoretická část byla zaměřena na charakteristiku syndromu CAN, jeho forem, projevů a příčin. Část byla věnována také legislativě a prevenci. Výzkumu se zúčastnilo celkem 148 pedagogů a pedagožek mateřských a základních škol Jihočeského kraje a Vysočiny. Pro výzkum byly stanoveny čtyři hypotézy, tři z nich: Pedagogická obec přiznává, že by se měla zlepšit dostupnost informací o syndromu CAN, Pokud by se pedagogové o případu násilí, zanedbávání nebo zneužívání dítěte dozvěděli, byli by ochotni tuto situaci řešit a Pedagogové si nejsou zcela jisti, že by dokázali příznaky syndromu CAN rozeznat, byly potvrzeny. Hypotéza: Pedagogové vědí, jak řešit situaci, kdy je odhaleno násilí, zanedbání nebo zneužívání dítěte byla zamítnuta, podle výzkumu si pedagogové nejsou jisti, nebo vůbec neví, jak řešit situaci, kdy se setkají s týraným, zanedbávaným nebo zneužívaným dítětem. Data byla statisticky zpracována a vyhodnocena.
Právo na výživné, jeho uplatňování a vymáhání.
VOLKOVÁ, Andrea
Bakalářská práce se zabývá problematikou stanovení a vymáhání výživného, resp. vyživovací povinností rodičů k dětem. Pro porozumění tématu popisuje základní pojmy, jimiž jsou rodina, manželství a vyživovací povinnost a zachycuje postupy příslušných orgánů, vedoucí ke stanovení a vymožení stanoveného výživného. Rovněž sleduje uvedené postupy ve vybraných zemích Evropské unie a snaží se v nich nalézt inspiraci pro zlepšení situace v ČR. Na závěr se zabývá mezinárodními úmluvami a způsoby stanovování a vymáhání výživného za hranicemi naší země.

Viz též: podobná jména autorů
1 Volkova, Alexandra
1 Volková, Adéla
3 Volková, Alena
2 Volková, Alžběta
2 Volková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.