Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie marketingové komunikace konkrétní firmy
VITHOVÁ, Veronika
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza současných marketingových aktivit firmy a posouzení informovanosti zákazníků. Dílčím cílem je zhodnocení kvality a účinnosti marketingové strategie a nástrojů komunikačního mixu zkoumaného podniku. Cílem je popsat a analyzovat, jak jsou jednotlivé nástroje komunikačního mixu v podniku používány a jak jsou účinné. Doplňujícím dílčím cílem této diplomové práce je analýza historie i současného konkurenčního vývoje podniku. Firma, ve které je tato práce realizována, je akciová společnost Vaše auto, specializující se na prodej a servis motorových vozidel. Firma sídlí v Českých Budějovicích a na trhu má již dlouholetou tradici a vybudované dobré jméno. V části aplikační, je představena šetřená společnost Vaše auto a.s. podnikající v oblasti prodeje a servisu automobilů značek BMW a Ford. Charakterizována je historie a rozvoj společnosti, právní aspekty, předmět podnikání a jiné související okolnosti, které popisují její záměry podnikání. Provedení analýzy makroprostředí a mikroprostředí společnosti a analýzy současných marketingových aktivit v rámci komunikačního mixu ukazuje současné postavení společnosti na trhu a schopnost její konkurenceschopnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.