Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv kulturních faktorů na marketingovou komunikaci
Výtisková, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Cílem této práce bylo analyzovat společné a rozdílné prvky dvou kultur a zjistit, do jaké míry lze shody, případně rozdíly využít v marketingové komunikaci italsko české společnosti. Došlo v ní k aplikaci Tompenaarseho a Hofstedeho poznatků kulturních dimenzí z oblasti marketingové komunikace a pomocí nich srovnána česká a italská kultura. Byly využity informace získané z marketingového oddělení UniCredit banky a zkoumáno, do jaké míry se musí marketingová komunikace nové banky podřizovat politice a strategii UniCredit Group, zda italské vedení marketingu zasahuje do tvorby reklamních kampaní v česku a jestli se objevují v marketingové komunikaci české banky prvky typické pro italskou kulturu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vytisková, Magdaléna
1 Vytisková, Marie
1 Vytisková, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.