Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti využití areálu zámku Žďár nad Sázavou pro nabídku zážitkových programů v cestovním ruchu
Kesnerová, Martina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vábková, Markéta (oponent)
Diplomová práce je zpracována s hlavním cílem navrhnout zážitkové programy pro areál zámku ve Žďáře nad Sázavou. Práce je členěna do šesti kapitol. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu zážitek, jeho hlavních specifik a významu pro cestovní ruch. Následující kapitola se zabývá možným využitím zážitkové pedagogiky v cestovním ruchu a objasněním základních principů a metod tohoto pedagogického odvětví. Další část popisuje příklady již existujících zážitkových programů a charakteristiku města Žďár nad Sázavou a areálu zámku z pohledu cestovního ruchu. Na základě poznatků z teoretické části jsou následně vytvořeny zážitkové programy, určené především pro segment školních skupin.
Uplatnění marketingového řízení v CK Santini Tour
Vábková, Markéta ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Diplomová práce pojednává o uplatnění marketingových aktivit v rámci marketingového řízení v malé cestovní kanceláři SANTINI Tour. První část práce je zaměřena na formulaci základních teoretických východisek. Marketing a proces marketingového řízení je zde popsán s ohledem na specifický produkt -- poskytování služeb v cestovním ruchu. Druhá část práce v krátkosti charakterizuje zvolenou cestovní kancelář SANTINI Tour, na kterou je proces marketingového řízení aplikován. Hlavní část je zaměřena na analýzu procesu marketingového řízení v CK SANTINI Tour. Podle předpokladu se v malé cestovní kanceláři neobjevuje celé spektrum procesů, které bylo popsáno v teorii. V cestovní kanceláři je uplatňován systém, který si její majitel během let působení upravil podle vlastních potřeb. V závěru diplomové práce je uvedeno několik návrhů, které řeší nejzávažnější nedostatky v oblasti marketingového řízení cestovní kanceláře. Zcela zde chybí jasná a zřetelná strategie. Produkt je již dlouhou dobu nezměněn a neodráží tak nové požadavky zákazníků. Velkým nedostatkem je pak také absence kontroly, která by cestovní kanceláři poskytovala cennou zpětnou vazbu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.