Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje marketingového mixu ve firmě Fox interier
VÍTOVCOVÁ, Veronika
Téma mé bakalářské práce se nazývá "Nástroje marketingového mixu ve firmě Fox interier". Vybraná firma se zabývá dřevoprodejem. Cílem této práce je popsat používané marketingové nástroje ve firmě Fox interier přesněji v pobočce Kozolupy. Poté na základě zjištěných údajů doporučit změnu či rozšíření doposud používaných marketingových nástrojů dle informací z odborné literatury. V první části práce je zpracován literární přehled, který seznamuje čtenáře se základní teorií marketingu a jeho jednotlivými nástroji v podobě "4P" (produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace). V další části práce je popsána charakteristika firmy a její jednotlivé nástroje marketingového mixu, který zahnuje popis produktu, způsob stanovení ceny, rozbor distribuce a marketingové komunikace.

Viz též: podobná jména autorů
3 Vítovcová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.