Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv pedagogické komunikace na vzdělávací proces v rámci vysoké školy
VÁCLAVÍČKOVÁ, Vendula
Práce se zabývá pedagogickou komunikací z pohledu vysokoškolských studentů a nabraných zkušeností z jejich studia. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. Každá kapitola přibližuje nejzásadnější pojmy této práce - komunikace, pedagogická komunikace, výchovně vzdělávací proces a učitel jako důležitá osoba v životě studenta. Teoretická část připravuje čtenáře na výzkumnou část a zajišťuje mu prvotní vhled do problematiky pedagogické komunikace a jejich funkcí a pravidel. Praktická část obsahuje seznámení se zvolenou metodou pro výzkum - interpretativní fenomenologická analýza (IPA). Pro výzkum jsem použila zásadní úryvky a odpovědi z rozhovorů tří studentů prezenčního studia Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Hlavním ukazatelem byly nabrané zkušenosti studentů a vhled do komunikace a vztahů s učiteli na vysokoškolské půdě. Respondenti jsou si vědomi vlivu, který na ně učitelé mají a promítá se to především v rámci neverbální komunikace.
Volný čas jako hodnota u vysokoškolských studentů
VÁCLAVÍČKOVÁ, Vendula
Práce se zabývá hodnotovou orientací volného času současných vysokoškolských studentů. Teoretická část práce se skládá ze tří základních kapitol - hodnoty, volný čas, adolescence/mladší dospělost. V kapitolách jsou vymezeny základní pojmy k pochopení životních hodnot a faktorů ovlivňujících tyto hodnoty. Dále se práce zabývá definicí volného času, funkcí volného času z různých pohledů. Práce rovněž popisuje psychický a z části i fyzický vývoj adolescenta a jedince v mladší dospělosti, tedy období, ve kterých se nachází vysokoškolský student. Praktická část se zabývá vyhodnocením dotazníku. Získaná data z dotazníku jsou srovnána z části podle tenderu, z části podle fakulty. Dotazník vyplňovali studenti Jihočeské univerzity. V dotazníku byly zjišťovány aktivity studentů ve volném čase a jejich priorit, co se volného času týče. Výsledky jsou shrnuty v závěru práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.