Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních médií v online marketingu
ULRYCH, Tomáš
Hlavním tématem bakalářské práce je online marketing a jeho využití v sociálních médiích. Práce se zaměřuje na definici online marketingu a způsoby, jakými lze sociální sítě využít k propagaci společností. Práce také zkoumá principy reklamy na jednotlivých sociálních médiích, jako je Facebook, Instagram, Twitter a YouTube. Výzkumná část bakalářské práce je zaměřena na dotazník, který je zaměřen na využití sociálních médií v marketingu vybrané společnosti. Online dotazník je primárně zaměřen na Facebook, Instagram a YouTube a vyplňují ho uživatelé těchto sociálních médií, kteří také mají povědomí o analyzované společnosti. Údaje získané z tohoto dotazníku jsou zpracovány a následně použity k porovnání efektivity online prezentace společnosti. V rámci této části jsou také předloženy návrhy na eliminaci slabých stránek společnosti v online marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.