Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a strategie firmy Farela na českém a zahraničním trhu
Učňová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pospíšil, Pavel (oponent)
Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. První část je věnována analýze makrookolí podniku, kde jsou popsány ekonomické faktory, politické faktory a technologické faktory dopravního trhu. Další částí je analýza podniku, která zahrnuje finanční analýzu, personální analýzu, analýzu mikrookolí podniku a také analýzu SWOT. Další částí práce je samotná strategie firmy, součástí je marketingová strategie, tržní segmentace a řízení lidských zdrojů. Poslední část práce je věnována výhledu do budoucnosti, součástí této části je návrh reorganizačního plánu.
Marketingová strategie firmy Interkontakt na českém a zahraničních trzích
Učňová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pospíšil, Pavel (oponent)
Práce je rozdělena na několik částí. V první části práce se pokusím obecně popsat marketingovou strategii z teoretického hlediska. V další části práce se budu věnovat popisu struktury činnosti firmy. Další část je věnovaná samotné marketingové strategii, kde nejdříve uvedu hlavní cíle marketingové strategie a poté popíši jednotlivé marketingové nástroje, sloužící k dosažení marketingových cílů společnosti. Jako součást marketingových nástrojů, které budu zkoumat, jsem si zvolila produkt, prodejní personál, cenu, relationship marketing, komunikační mix a metodiku pronikání na zahraniční trhy. Předposlední část práce bude obsahovat SWOT analýzu. Velký důraz bude kladen na hrozby pro společnost, na kterých bude následně založen navrhovaný projekt zlepšení. V poslední části provedu zhodnocení účinnosti marketingu a splnění stanovených marketingových cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.