Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový audit veřejné knihovny v Táboře
Turecká, Libuše ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
a klíčová slova Bakalářská práce přináší marketingový audit veřejné knihovny v Táboře. Jedná se o první marketingový audit Městské knihovny Tábor. Bakalářská práce obsahuje úvodní informace o knihovně, SWOT analýzu, analýzu poskytovaných služeb, zákazníků, nepřímé konkurence a potencionálních partnerů pro kooperaci. V závěru je uveden návrh marketingové strategie a výstupy z uvedených informací a zjištění. Bakalářská práce má 76 016 znaků, což je 42 normostran. Klíčová slova: marketing, marketingový audit, SWOT, Městská knihovna Tábor

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.