Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Turečková, Ludmila ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce Vliv značky na kupní chování spotřebitele je zaměřena na trh mobilních telefonů. Cílem práce je vyhodnocení vlivu jednotlivých faktorů působících na zákazníka při rozhodování o koupi mobilních telefonů. Podstatou je zjistit, zda vliv značky převažuje nad vlastnostmi produktu, cenou, dostupností, propagací aj. Práce zahrnuje šest značek mobilních telefonů, které podle sekundárních údajů mají největší tržní podíl. Součástí práce je dotazníkové šetření, které zjišťuje názory respondentů na mobilní telefony. Pomocí dotazníkového šetření se hodnotí, jaký operační systém zákazníci preferují, je-li pro ně důležitá velikost, ovladatelnost, cena a velikost displeje. Důležité je také zjištění, zda zákazníky ovlivňuje reklama, jaké preferují místo nákupu a jejich zkušenosti s mobilními telefony. Žádná značka mobilního telefonu nebyla hodnocena zcela špatně, ale u každé se zjistily určité rezervy. Management výrobců mobilních telefonů by se měl zaměřit na kvalitu produktů a udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Někteří výrobci by měli zvážit svou cenovou politiku a stimulovat prodejce k zlepšení informovanosti zákazníků a zvýšení prodeje.

Viz též: podobná jména autorů
5 TUREČKOVÁ, Lucie
1 Turečková, Lenka
5 Turečková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.