Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití hudby ve filmovém příběhu
Tuka, Josef ; Vojnár, Ivan (vedoucí práce) ; Valak, Radim (oponent)
Jestliže jsem se v teoretické bakalářské práci zabýval tématem funkce barvy v hraném příběhu, tak zvuková postprodukce na bakalářském filmu mě inspirovala k zaobírání se otázkou vystavěnou na jakémsi kontrapunktickém základě: Možnosti hudby v hraném příběhu. Jedná se o to, že na bakalářském filmu jsem poprvé ve své filmové praxi spolupracoval s hudebním skladatelem, ve FAMU cvičeních předtím jsem víceméně pracoval jen se zvukovou dramaturgii, či hudbou pouze tvořící kulisu, nikoliv ale konkrétní emoci, informaci. Na základě této mé nezkušenosti, jsem se při rozhovoru s hudebním skladatelem často dostával do slepých míst. Podle jakého klíče hudbu ve filmu použít? Na jaká místa v příběhu? Dle čeho odvodit užití konkrétního hudebního nástroje? Jak s hudbou pracovat ve vztahu k hlavní dramatické postavě? To by mělo být hlavním předmětem zájmu teoretické diplomové práce.
Funkce barvy v hraném příběhu
Tuka, Josef ; Chytilová, Věra (vedoucí práce) ; Valak, Radim (oponent)
Práce se zabývá významem-definicí barev (z hlediska psychologického, semiotického či typologického) v kontextu filmové řeči.

Viz též: podobná jména autorů
4 Tuka, Ján
1 Ťuka, Jeroným
6 Ťuka, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.