Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové stratégie v priestore predajne
Tuchyňová, Barbora
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zvolený subjekt - spotřební družstvo COOP. Identifikuje běžné i nevšední strategie v místě prodeje, které jsou využívané v praxi. Shrnuje nejpodstatnější informace o společnosti, obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a analýzu konkurence. Práce obsahuje také vlastní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Na základě analýzy SWOT je určený soubor doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Ekonometrické modelovanie výkonu fondov
Tuchyňová, Barbora
V této diplomové práci jsme sesbírali informace o evropských podílových fondech a ETF, které by pomohli investičnímu manažerovi v investování. Vytvořili Smek OLS modely pro tři typy podílových fondů – fondy peněžního trhu, dluhopisové a akciové – aby jsme ověřili závislost mezi výnosností fondu a jeho volatilitou. Dále jsme vytvořili VAR modely aby jsme otestovali Grangerovu kauzalitu mezi ETF a jeho indexem za využití jejich čisté hodnoty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.