|
Podnikatelský záměr – Vybudování prodejny s produkty značky Apple
Viktorin, Ondřej ; Trunečková, Markéta (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování podrobné analýzy pro podnikatelský záměr vybudování prodejny s produkty značky Apple. V analytické částí je zkoumán vybraný trh a také podmínky za kterých je možné vybudovat oficiální Apple prodejnu. Zpracovaný podnikatelský záměr vychází z reálných údajů, dotazníku a zkušeností odborníka v oboru a snaží se co nejpřesněji určit úspěšnost podnikání. Ve finančním plánu jsou zahrnuty potřebné výdaje a plánované zisky, které ve dvou variantách ukazují jaké podmínky je třeba splnit pro dosažení zisku.
|
|
Zhodnocení finanční situace firmy
Trunečka, Tomáš ; Trunečková, Markéta (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Cílem této práce je provést komplexní finanční analýzu akciové společnosti, správně interpretovat zjištěné výsledky a navrhnout vrcholovému managementu případná opatření ke zlepšení situace v analyzované společnosti. V bakalářské práci jsou využívány metody elementární analýzy, analýzy poměrových ukazatelů a systematické ukazatele finančního zdraví.
|
|
Zhodnocení finanční situace firmy
Trunečka, Tomáš ; Trunečková, Markéta (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Cílem této práce je provést komplexní finanční analýzu akciové společnosti, správně interpretovat zjištěné výsledky a navrhnout vrcholovému managementu případná opatření ke zlepšení situace v analyzované společnosti. V bakalářské práci jsou využívány metody elementární analýzy, analýzy poměrových ukazatelů a systematické ukazatele finančního zdraví.
|
|
Podnikatelský záměr – Vybudování prodejny s produkty značky Apple
Viktorin, Ondřej ; Trunečková, Markéta (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování podrobné analýzy pro podnikatelský záměr vybudování prodejny s produkty značky Apple. V analytické částí je zkoumán vybraný trh a také podmínky za kterých je možné vybudovat oficiální Apple prodejnu. Zpracovaný podnikatelský záměr vychází z reálných údajů, dotazníku a zkušeností odborníka v oboru a snaží se co nejpřesněji určit úspěšnost podnikání. Ve finančním plánu jsou zahrnuty potřebné výdaje a plánované zisky, které ve dvou variantách ukazují jaké podmínky je třeba splnit pro dosažení zisku.
|