Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing na internetu
Trofymchuk, Dmytro ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Šimůnková, Tereza (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat nástroji propagace na internetu, jako jedním z možných nástrojů marketingu. Cílem práce je tedy představit možnosti marketingové prezentace na internetu. V teoretické části se budeme zabývat marketingem, neboť marketing je ve firemním životě často nedílnou součástí všech činností firmy. Pomůže totiž zajistit co největší efekt z činnosti firmy a vytváří poptávku po nabízeném produktu - pomáhá produkt prodávat. V praktické části budeme teoretické poznatky aplikovat do podnikové praxe. Zmíním zde konkrétní podobu možností internetového marketingu, jako např. virální marketing, guerillový marketing, metody SEO, SMO.
Motivace pracovníků v IT oboru
Trofymchuk, Dmytro ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Nerud, Luboš (oponent)
Zkoumání problematiky motivace zaměstnanců v oboru Informačních Technologii. Hledání vhodných metod a nástrojů motivace pro implementace v reálných podmínkách. Výběr nejefektivnějších nástrojů pro motivace a stimulace, rozbor problematiky propojení cílů firmy a konkrétního pracovníka. Analýza typických chyb, které mohou vzniknout, při použití motivačních nástrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.