Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Liška, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Trnka, Vít (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba marketingové plánu pro společnost zabývající se vývojem a prodejem informačního systému pro veterináře. Teoretická část je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu. Praktická část již obsahuje samostatný marketingový plán pro danou společnost. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle firmy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Trnka, Vojtěch
3 Trnka, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.