Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
CRM jako softwarová služba v cloudu
Dufek, Jaroslav ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Topinka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice informačních systémů pro řízení vztahu se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) v jejich kombinaci s jedním z hlavních, posledních a relativně nových trendů a směřování budoucí informatiky -- Cloud Computingu. CRM systémy představují základní podnikové programové vybavení a díky myšlence Cloud Computingu jsou nyní dostupné prostřednictvím komunikačních sítí i formou služby se všemi z toho plynoucími výhodami a nevýhodami. Cílem této práce je zhodnotit CRM poskytované formou služby, porovnat tradiční nasazení těchto systémů s modelem Software-as-a-Service, identifikovat jeho výhody a nevýhody a nabídnout odpovědi a zhodnocení nejčastěji diskutovaných rizik CRM poskytované v Cloudu. V první části práce vysvětluje problematiku systému pro řízení zákazníku a osvětluje principy Cloud Computingu jako takového. V druhé části se věnuje komparaci tradičních přístupů řešení CRM s jejich Cloudovou alternativou, hodnocením přínosů a rizik včetně obsáhlého zkoumání nákladové stránky řešení. Poslední část pojednává o problematice integrace Cloudového CRM s okolím a jeho implementaci v praktické rovině včetně případové studie. Hlavním přínosem této práce je spojení teoretické roviny s praktickou nabízející reálné odpovědi na nejpalčivější otázky novodobého přístupu k řešení CRM problematiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.