Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kapalné aprotické elektrolyty s obsahem nanočástic oxidů titaničitého a hlinitého
Tomeš, Petr ; Krejza, Ondřej (oponent) ; Sedlaříková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením elektrické vodivosti kapalných a gelových elektrolytů. V úvodu je popsána kalibrace vodivostní cely. Hlavní část diplomové práce je věnována přípravě a měření kapalných a gelových elektrolytů na bázi LiClO4, LiBF4 a NaClO4 solí, rozpuštěných v PC (propylen karbonát). Do těchto roztoků byly přidány nanočástice (TiO2 a Al2O3). Gelové elektrolyty jsou polymerovány s pomocí komerčního prekurzoru Superacryl (Spofa dental s.r.o.). Cílem práce je pozorování vlivu různých procentuálních zastoupení nanočástic v roztoku (v gelu) na jeho vodivost, jakožto i vliv použité soli v roztoku, na jeho vodivost.
Kapalné aprotické elektrolyty s obsahem nanočástic oxidů titaničitého a hlinitého
Tomeš, Petr ; Krejza, Ondřej (oponent) ; Sedlaříková, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením elektrické vodivosti kapalných a gelových elektrolytů. V úvodu je popsána kalibrace vodivostní cely. Hlavní část diplomové práce je věnována přípravě a měření kapalných a gelových elektrolytů na bázi LiClO4, LiBF4 a NaClO4 solí, rozpuštěných v PC (propylen karbonát). Do těchto roztoků byly přidány nanočástice (TiO2 a Al2O3). Gelové elektrolyty jsou polymerovány s pomocí komerčního prekurzoru Superacryl (Spofa dental s.r.o.). Cílem práce je pozorování vlivu různých procentuálních zastoupení nanočástic v roztoku (v gelu) na jeho vodivost, jakožto i vliv použité soli v roztoku, na jeho vodivost.
Srovnání práce hudebního režiséra vážné a současné populární hudby
Tomeš, Petr ; Smolka, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rybář, Jaroslav (oponent)
V této práci se zabývám rolí hudebního režiséra v procesu pořizování hudebního snímku. Především se zamýšlím nad postupem práce při nahrávání hudby dvou odlišných oblastí současného hudebního světa a to tzv. vážné hudby a současné populární hudby a z nich plynoucí podmínky a zvyklosti práce hudebního režiséra. Nekladu si za cíl nějak striktně vymezit hranici mezi těmito dvěma oblastmi, která dle mého názoru ani není nijak pevně stanovitelná, jen se zamýšlím a všímám si některých výrazných odlišností v přístupu k pořizování nahrávky a také se zamýšlím nad rolí hudebního režiséra jako takové.

Viz též: podobná jména autorů
1 Tomeš, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.