Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza brand managementu vybrané značky
Tomanová, Daniela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kratochvíl, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou brand managementu. Cílem práce je shrnout zásadní poznatky z této oblasti a aplikovat je v případové studii na zhodnocení současného stavu řízení značky Bezobalu. První kapitola se zaměřuje zejména na vysvětlení pojmu značka a popis základních prvků značky. Druhá kapitola představuje jednotlivé fáze brand managementu podle schématu S. M. Davise a model sociálně zodpovědného brand managementu. Praktická část se věnuje představení vybrané značky a shrnutí stávajícího stavu brand managementu podle modelu popsaného v části teoretické. V závěru práce jsou na základě informací získaných analýzou podpořenou dotazníkovým šetřením navržena doporučení pro zlepšení řízení značky do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
2 TOMANOVÁ, Dana
4 TOMANOVÁ, Denisa
2 Tomanová, Dana
4 Tomanová, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.