Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace TŠ Astra Praha
Pastorková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Toman, Miloš (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací TŠ Astra Praha. Jejím hlavním cílem bylo vytvoření komunikačního mixu, který by napomohl ke stabilizaci a dalšímu rozvoji analyzované společnosti. Mezi dílčí cíle patřilo zmapování teoretických podkladů se zaměřením na marketing služeb, analýza trhu pražských tanečních kurzů, analýza TŠ Astra Praha a analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, které společnost v současnosti využívá. Při zpracování práce jsem se opírala o dlouholeté zkušenosti, které mi umožnily detailněji analyzovat spotřebitelské chování a procesy v TŠ Astra. Marketingovou komunikaci jako předmět práce jsem zvolila na základě toho, že je nejslabším článkem společnosti a ohrožuje její další vývoj.V průběhu zpracování jsem měla možnost nastudované teoretické poznatky zkoumat jak v TŠ Astra, tak u konkurenčních společností. To mi umožnilo lépe pochopit silné a slabé stránky TŠ Astra a její situaci na trhu. Protože v TŠ Astra nebyla data archivována v elektronické podobě, bylo nutné začít vytvářet databázový systém. Některé doporučení uvedené v závěru práce bylo možné začít realizovat již před jejím dokončením. Nejdůležitějším přínosem, kromě doporučení k odstranění nedostatků a návrhu komunikačního mixu, je, dle mého názoru, změna pohledu majitele školy na způsob řízení.

Viz též: podobná jména autorů
10 TOMAN, Martin
6 TOMAN, Michal
11 Toman, Marek
10 Toman, Martin
6 Toman, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.