Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Důvody sponzoringu u vybraného vzorku sponzorů
Tollingerová, Kamila ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá důvody sponzoringu u vybraného vzorku sponzorů. Jejím cílem je analyzovat důvody, které vedou komerční společnosti ke sponzorování sportovních organizací a formulovat doporučení pro sponzory stejně jako pro recipienty sponzoringu. Data pro tuto práci byla získána využitím kvalitativní metody výzkumu, konkrétně skrz rozhovory se zástupci sponzorujících společností. Pro tuto práci se takto podařilo získat data v odpovídajícím rozsahu. Provedeným výzkumem bylo mj. zjištěno, že dotazované společnosti chovají specifický vztah ke sportu a v průměru investují do sponzorských aktivit 0,41 % obratu. Přínosem této práce je doporučení pro komerční společnosti a sportovní organizace, jak plně využít marketingový potenciál sponzoringu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.