Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika komerčních komunikací ve Vietnamu
To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem komerčních komunikací ve Vietnamu a vymezením jeho specifik. Vodítkem pro porovnání je český trh komerčních komunikací. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem pro celou práci. Šest forem komerčních komunikací (Reklama, Direct Marketing, Sales Promotion, Public Relations, Sponzoring a Online komunikace) je zařazeno do širšího rámce marketingové komunikace. Druhá kapitola seznamuje čtenáře s Vietnamem, důraz je kladen na ekonomickou situaci země, historii a kulturu. Třetí kapitola poskytuje informace k pochopení vietnamského spotřebitele z pohledu jeho kulturních dimenzí a spotřebních trendů. Je zde uveden rovněž příklad segmentace spotřebitelů podle věku. Čtvrtá kapitola charakterizuje trh komerčních komunikací ve Vietnamu. Popsán je reklamní řetězec a jeho fungování. Pozornost je věnována právní regulaci trhu komerčních komunikací. Dále jsou vymezeny u jednotlivých forem specifika na tamním trhu. Cenné informace pro tuto část práce poskytli odborníci komerčních komunikací ve Vietnamu. Poslední kapitola zužitkovává poznatky dané problematiky na příkladu analýzy televizní kampaně mezinárodní značky ve Vietnamu.
Marketingová strategie vybrané obchodní firmy
To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Nguyen, Thai Ngoc (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií obchodní firmy Saparia, která provozuje Obchodní centrum Sapa v Praze. Cíle této práce jsou dva, a to komplexní charakteristika obchodního centra a analýza marketingové strategie společnosti se závěrečným návrhem nové marketingové strategie. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem, definicí marketingové strategie. Druhá kapitola podává komplexní charakteristiku obchodního centra jakožto objektu marketingové strategie. Jednotlivé podkapitoly popisují společnost Saparia, umístění obchodního centra, historii, areál, nabídku obchodního centra a jeho funkce. Třetí kapitola se věnuje analýze marketingového prostředí. Tato strategická analýza zahrnuje typologii zákazníka a prodejce obchodního centra, konkurenční situaci, monitoring médií a analýzu současné marketingové strategie společnosti. SWOT analýza sumarizuje výsledky dílčích analýz, zároveň představuje východisko pro formulování návrhu nové marketingové strategie, což je předmětem poslední čtvrté kapitoly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.