Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy ŽĎAS na vybraných zahraničních trzích
Novotná, Romana ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tlustý, Antonín (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy ŽĎAS na mezinárodních trzích. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována teoretické rovině marketingové strategie. Po ní následuje praktická část, která začíná představením firmy ŽĎAS. Ve třetí části je analyzována marketingová strategie firmy z hlediska jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Výchozím podkladem jak pro zkoumání marketingové strategie firmy, tak i pro její následné zhodnocení, které je obsahem poslední části, jsou zpracované přehledy obchodních případů z posledních pěti let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.