Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových nástrojů v mezinárodní společnosti
Tkáčová, Marika
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým nástroji, které používá mezinárodní společnost Fitclan.sk, jenž se zaměřuje na prodej sportovního a fitness oblečení do fitness center a pro různé jiné sportovní aktivity. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu a mezinárodního marketingu, dále také problematiky marketingového a komunikačního mixu. Na teoretická východiska navazuje analýza současného stavu marketingových nástrojů společnosti, pomocí dat získaných od společnosti Fitclan.sk. Na základě vyhodnocení všech východisek doporučuji návrhy ke zvýšení účinnosti a efektivnějšího využití marketingových nástrojů.

Viz též: podobná jména autorů
3 Tkáčová, Marína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.