Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvíjení primární a preprimární gramotnosti ve vzdělávacím systému "Začít spolu"
Thurnwaldová, Jana ; Křivánek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Od začátku 90. let usiluje naše školství o /menu stylu i náplne výchovne vzdelávací práce. Výrazným znakem těchto posunú ve vzdelávací práci našich škol je alternativnost. Projevuje se napríklad v tom, že se objevilo několik variant vzdelávacích programu, školy různého typu, nejsou již jednotné učebnice, ale existuje nabídka řady nakladatelství učebnic různého pojetí. Kromě poměrně rozšířených vzdělávacích programu jako je Obecná škola. Základní škola. Národní škola se pracuje na některých školách i se vzdělávacími programy, které vycházejí ze zahraničních podnětu. Patří sem například školy, vyučující podle systému Marie Montcssoriové, Waldoriské školy, školy, které uplatňují Jenský plán a také školy, vycházející z programu Začít spolu. Cílem mé předkládané práce j e zjistit, jaké jsou zvláštnosti ve výuce počátečního čtení v 1. ročníku ve vzdělávacím programu "Začít spolu" proti jiným vzdělávacím programům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.