Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvláštní ekonomické zóny v Indii a Číně
Homolka, Šimon ; Ježek, Tomáš (vedoucí práce) ; Teleuova, Saida (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou zvláštních ekonomických zón v Indii a Číně. Nejprve je podána obecná charakteristika zvláštních ekonomických zón, následující část popisuje předpoklady vzniku zvláštních ekonomických zón v Číně a Indii. Práce se dále zaměřuje na vývoj hrubého domácího produktu, přímých zahraničních investic a vývozů v čínských a indických zónách a příslušných oblastech. Poslední kapitola hodnotí přínosy vytvoření zvláštních ekonomických zón pro Indii a Čínu a porovnává zóny v obou zemích. Práce shledává vývoj zvláštních ekonomických zón v Číně jako úspěšný, zatímco v Indii tato politika nedospěla k uspokojivým výsledkům. Uvedeny jsou také základní příčiny úspěšného respektive neúspěšného fungování čínských a indických zón.
Hospodářská krize v Evropě: příčiny, důsledky a řešení
Teleuova, Saida ; Žamberský, Pavel (vedoucí práce) ; Adámková, Vlasta (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou příčin vzniku hospodářské krize v Evropě, zjišťuje její důsledky a možné řešení. První kapitola se soustředí na teoretický základ různých aspektů ekonomických cyklů,které jsou založeny na oběžných úvěrech. Druhá kapitola se zaměřuje na příčiny vypuknutí světové finanční krize a posléze na důvody vzniku krize v Evropě. Ve třetí kapitole je analyzován vývoj zahraničního obchodu EU od roku 2002 až do současné doby, jeho teritoriální struktura a dále je představen náhled na situaci v reálné ekonomice. Dále se třetí kapitola zabývá analýzou zhodnocení jednotlivých opatření přijímaných evropskými vládami a Evropskou centrální bankou s cílem stabilizace finančních trhů. Poslední část rozebírá řešení hospodářské krize v Evropě.
Komunikační strategie ČSA
Teleuova, Saida ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sokolovská, Pavla (oponent)
V své bakalářské práce jsem analyzovala komunikační strategie společnosti ČSA a.s. -- vlajkového dopravce České republiky. V Českých aeroliniích právě probíhají výrazné změny v řízení společnosti za účelem dosažení lepších hospodářských výsledků a následná příprava aerolinií k privatizaci. Má pozornost je věnována tomu, nakolik tyto změny ovlivňují současnou marketingovou a komunikační strategii společnosti. Jako dílčí cíl je stanoven návrh určitých doporučení v oblasti komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.