Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrace dítěte s Dětskou mozkovou obrnou
Burešová, Petra ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Tejmarová, Klára (oponent)
V této práci se zabývám integrací dítěte s dětskou mozkovou obrnou v mateřské škole. Je rozdělena do VII částí. Ve II. - IV. části se věnuji teorii, zatímco V. a VI. část je praktického charakteru. V rámci teorie popisuji tyto záležitosti - například pojmy integrace a inkluze, vzdělávání dětí s postižením a blíže seznamuji s dětskou mozkovou obrnou. V V., praktické části popisuji případ dívky s DMO integrované v mateřské škole. Vycházím z vlastní zkušenosti, pracuji totiž jako asistent pedagoga. VI. část je zaměřena na podmínky integrace, předpoklady pro její úspěšnost či neúspěšnost. Hlavním cílem této práce je stanovit podmínky integrace, za jakých okolností lze předpokládat úspěšnost integrace. Vedle splnění různých podmínek (například technická, materiální a personální připravenost), je podstatným znakem zdařilé integrace spokojené a šťastné dítě. Úspěšnost však závisí na spolupráci mezi zúčastněnými stranami a příznivé shodě různých okolností. Je to však velice individuální záležitost. Smyslem integrace by mělo být zlepšení kvality života lidí s postižením. Pravým smyslem integrace by mělo být zlepšení kvality všech lidí, protože nejvíce obohacujícím je udělat též něco dobrého pro druhé. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Integrace dítěte s Dětskou mozkovou obrnou
Burešová, Petra ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Tejmarová, Klára (oponent)
V této práci se zabývám integrací dítěte s dětskou mozkovou obrnou v mateřské škole. Je rozdělena do VII částí. Ve II. - IV. části se věnuji teorii, zatímco V. a VI. část je praktického charakteru. V rámci teorie popisuji tyto záležitosti - například pojmy integrace a inkluze, vzdělávání dětí s postižením a blíže seznamuji s dětskou mozkovou obrnou. V V., praktické části popisuji případ dívky s DMO integrované v mateřské škole. Vycházím z vlastní zkušenosti, pracuji totiž jako asistent pedagoga. VI. část je zaměřena na podmínky integrace, předpoklady pro její úspěšnost či neúspěšnost. Hlavním cílem této práce je stanovit podmínky integrace, za jakých okolností lze předpokládat úspěšnost integrace. Vedle splnění různých podmínek (například technická, materiální a personální připravenost), je podstatným znakem zdařilé integrace spokojené a šťastné dítě. Úspěšnost však závisí na spolupráci mezi zúčastněnými stranami a příznivé shodě různých okolností. Je to však velice individuální záležitost. Smyslem integrace by mělo být zlepšení kvality života lidí s postižením. Pravým smyslem integrace by mělo být zlepšení kvality všech lidí, protože nejvíce obohacujícím je udělat též něco dobrého pro druhé. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.